Poslaním nášho zariadenia je poskytovať sociálne služby v zmysle zákona o sociálnych službách ako súčasť sociálnej politiky Trnavského samosprávneho kraja, dosiahnuť vyvážené postavenie všetkých zainteresovaných strán, byť dynamický voči ich požiadavkám, zvyšovať spokojnosť našich prijímateľov sociálnej služby a rodinných príslušníkov s poskytovanými službami, motivovať zamestnancov, dosiahnuť stabilitu a hospodárne nakladanie s rozpočtovanými prostriedkami.
Strategické ciele zariadenia na obdobie 2024 - 2025
Základným cieľom je vytvorenie komplexného zariadenia pre prijímateľov sociálnej služby ponúkajúceho dôstojný, plnohodnotný a aktívny život, zavádzaním moderných, otvorených a progresívnych metód sociálnej práce, rešpektujúceho individuálne potreby prijímateľov sociálnej služby.
Cieľ 1
Implementovať štandardy kvality.
Cieľ 2
Zavedenie interdisciplinárnej práce do pracovných činností s prijímateľom sociálnej služby.
Cieľ 3
Zabezpečiť vzdelávanie zamestnancov o riadení rizík a krízových situácií so zavedením riadenia rizík do praxe.
Cieľ 4
Vypracovať a zaviesť adaptačný proces zamestnancov.
Cieľ 5
Vytvárať dlhodobé, pozitívne väzby s prijímateľmi sociálnej služby a vonkajším prostredím, osobitne so subjektmi obdobného zamerania ale aj širokou verejnosťou.
Cieľ 6
Vytvorenie a zavedenie postupov na plánovanie, zaznamenávanie a hodnotenie poskytovaných a zabezpečovaných činností, zohľadňujúcich autonómiu prijímateľov sociálnej služby.
Cieľ 7
Vytvoriť prostredie dôvery a atmosféru vzájomného rešpektu, profesionálnej odbornosti zamestnancov a zodpovednosti (tímovú solidárnosť) v zariadení.
Cieľ 8
Realizovať programy na aktívnu sociálnu inklúziu prijímateľov sociálnej služby s dôrazom na individuálny prístup do spoločenského života, prepojenie poskytovania sociálnych služieb s komunitnými službami a s aktivitami tretieho sektora.
Cieľ 9
Zlepšiť kvalitu života prijímateľov sociálnej služby a zvýšiť kvalitu poskytovaných služieb v zariadení. Pre našu organizáciu je najdôležitejšia osobná spokojnosť našich klientov a ich rodinných príslušníkov.
Cieľ 10
Vybudovať kvalitnú a odbornú personálnu politiku, vytvoriť systém osobného prístupu a zodpovednosti zamestnancov k svojmu profesijnému rastu, pracovnému výkonu a sebahodnoteniu.
Cieľ 11
Modernizácia budovy a vnútorného vybavenia s energetickou efektívnosťou s využitím SMART a IT technológie.
Cieľ 12
Kontinuálne zvyšovanie kvality sociálnej služby.
Cieľ 13
Kontinuálny rozvoj potenciálu zamestnancov.